Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Салащенко Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Салащенко Г. М. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції студентів та курсантів немовних закладів вищої освіти засобами проєктних технологій [Електронний ресурс] / Г. М. Салащенко // Правовий часопис Донбасу. - 2019. - № 3. - С. 153–160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pppd_2019_3_21
| 2. |
Салащенко Г. М. Визначення особливостей сприйняття часу з метою підвищення ефективності процесу міжкультурної комунікації [Електронний ресурс] / Г. М. Салащенко // Правовий часопис Донбасу. - 2020. - № 4. - С. 182-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pppd_2020_4_26
| 3. |
Салащенко Г. М. Навчальний діалог як засіб вдосконалення іншомовної комунікативної компетенції учнів старших класів [Електронний ресурс] / Г. М. Салащенко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 27. - С. 311-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_27_56 Акцентовано увагу на проблемі розвитку іншомовної комунікативної компетенції. Підкреслено, що залежно від того, яку позицію учень займає на уроці, у якій ролі він виступає, можна передбачити результативність процесу вивчення іноземної мови. Розглянуто умови діалогічного навчання, досліджено процес формування умінь учнів реалізовувати себе через спілкування. Визначено правила ведення навчального діалогу, його структуру. Зроблено висновок, що використання діалогічного навчання на уроках іноземної мови забезпечує можливості розширення комунікативної діяльності учнів.Акцентировано внимание на проблеме развития иноязычной коммуникативной компетенции. Подчеркнуто, что в зависимости от того, какую позицию ученик занимает на уроке, в какой роли он выступает, можно предвидеть результативность процесса обучения иностранному языку. Рассмотрены условия диалогического обучения, исследован процесс формирования умений учащихся реализовывать себя через общение. Определены правила ведения учебного диалога, его структура. Сделан вывод, что использование диалогического обучения на уроках иностранного языка обеспечивает возможность расширения коммуникативной деятельности учащихся.
|
|
|